در حال بارگزاری

هزینه های جانبی دستگاه ؟

یکی از مواردی که بعد از خرید برای مشتریان گرامی مورد اهمیت میباشد هزینه های جانبی بعد از خرید دستگاه میباشد.

آیا این دستگاه بعد از خرید نیاز به تمدید سالیانه دارد و باید اشتراک بدهیم ؟ یا هزینه و تعرفه های ارسال پیامک به چه صورت هست و چطور باید دستگاه را جهت ارسال پیامک شارژ کنیم ؟ در ادامه به این سوالات پاسخ میدهیم.

دستگاه های SMSBOX و CLUBBOX همراه با یک پنل اختصاصی به شما ارایه میشود که این پنل ها بصورت نامحدود ( نه یکساله ) نیاز به تمدید اشتراک ندارند و این به این معنی میباشد که شما نیاز ندارید بابت دستگاه و خدمات ارایه شده اشتراکی پرداخت کنید. به این صورت یکی از هزینه های جانبی را برای مشتریان کسر کردیم تا رضایت مشتریان را جلب کرده باشیم.

در ادامه در مورد تعرفه و نحوه ارسال پیامک ها میپردازیم.
ارسال تمامی پیامک ها ( دستگاه و پنل ) از طریق خطوط پیامکی صورت میگیرد و اگر مشتریان شما پیامک های تبلیغاتی خود را نیز مسدود کرده باشند باز هم پیامک شما را دریافت خواهند کرد. تعرفه ارسال پیامک ها کاملا شفاف و واضح میباشد و برای جلوگیری از اشتباهات مشتریان ٫ برخلاف دیگر شرکت ها تعرفه های سیستم را بصورت ضریبی در نظر نگرفته ایم (ضریب : یک قیمت پایه در نظر گرفته میشود٫ و برای هر اپراتور ضریب در نظر گرفته شود ) و دقیقا تعرفه ای که قرار هست از پنل کسر شود به مشتریان اعلام میشود. در سال ۱۴۰۰ ارسال به تمامی اپراتور ها ۲۴ تومان بوده و در سال ۱۴۰۱ به علت افزایش نرخ ناگهانی ۱۰۰درصدی اپراتورها و افزایش تعرفه مجلس از ۱تومان به ۳تومان (خبر) نرخ ارسال هر پیامک دستگاه و ارسال گروهی از طریق پنل به ۴۹ تومان افزایش یافت که از طریق خطوط خدماتی صورت میگیرد. توجه داشته باشید این نرخ دقیقا مبلغی میباشد که از پنل کاربری شما هنگام ارسال پیامک کسر میشود و ضرایب ارسال از طریق دستگاه و گروهی پنل محاسبه شده است.

چت واتس آپ
واتس آپ
سلام، چطور میتوانم کمکتون کنم ؟