در حال بارگزاری

گروهبندی مشتریان مستقیم از طریق دستگاه

گروهبندی مشتریان

از موضوعات بسیار مهم در بانک اطلاعاتی مشتریان میتوان به گروهبندی اشاره کرد. فرض کنید یکسری شماره تماس بی نام و نشان و بهم ریخته از مشتریان خود داریم که هیچ تفکیکی ندارند و همگی در یک سطح و گروه قرارگرفته اند. در عمل در این وضعیت تسلط کمتری روی مشتریان خود داریم و انعطاف کمتری در مورد اطلاع رسانی میتوانیم انجام دهیم.

به همین علت در بروزرسانی ای شرکت اینباکس سیستم را به صورتی توسعه داد تا بتوانید مشتریان خود را مستقیم از طریق دستگاه و بدون ورود به پنل مستقیم در گروه مورد نظر خود عضو کنید و مشتری نیز پیام مختص به همان گروه را دریافت کند.

بطور مثال فرض کنید در یک فروشگاه لباس بچه گانه ، مردانه و زنانه نیاز داریم تا مستقیم مشتریان را در همان ابتدا گروهبندی کنیم به صورتی که مشتری متن مختص به همان گروه را دریافت کند. اگر وارد گروه مردانه شد، مشتری پیام تنظیم شده مختص به گروه مردانه را دریافت کند و یا اگر وارد گروه بانوان شد ، پیام مختص به گروه بانوان را دریافت کند.

این گروهبندی و تنظیم پیامک تا ده دسته بندی قابل تنظیم میباشد و به این صورت کار میکند که بطور مثال پیش شماره ۱ را برای آقایان و پیش شماره ۲ را برای بانوان در نظر میگیریم و شماره مشتری مورد نظر را با آن پیش شماره وارد دستگاه میکنیم. بطور مثال ۱۰۹۱۲۲۲۲۲۲۲ ، این شماره وارد گروه آقایان میشود و پیام مختص به این گروه را دریافت میکند که این پیش شماره تا ۹ میتواند ادامه پیدا کند.

در این صورت شما میتوانید مشتریان خود را بصورت دسته بندی شده در پنل اختصاصی خود داشته باشید و اگر جشنواره یا تخفیفی برای گروه مورد نظر داشتید فقط به آن گروه اطلاع رسانی کنید.

در دستگاه های کلاب باکس که امکان صدور کارت هوشمند باشگاه مشتریان را دارد نیز این امکان وجود دارد و شما میتوانید کارتهای متنوع از گروه سفارش دهید ( بطور مثال کارت با طراحی VIP , طلایی ، نقره ای ، برنزی ) و علاوه بر اینکه کارت مورد نظر را نسبت به خرید به مشتری ارایه میدهید ، مشتری را نیز مستقیم به آن گروه هدایت کنید.

مشتریان گرامی میتوانند با مراجعه به پنل خود ابتدا آموزش قسمت نمونه پیام ها و سپس باشگاه مشتریان را مشاهده کنند و تنظیمات را برای گروهبندی انجام دهند.

چت واتس آپ
واتس آپ
سلام، چطور میتوانم کمکتون کنم ؟