در حال بارگزاری

نظرسنجی از مشتریان

طبق گزارش های جهانی بیش از ۹۵ درصد از مشتریان ناراضی، بدون گزارش مشکل و دلیل نارضایتی به شما و تلاش متقابل برای رفع آن، شما را ترک کرده و به به سمت رقبای شما میروند. برای جلوگیری از این اتفاق، قبل از انجام هر کار دیگری بهتر است با روش های نوین پس از دریافت خدمات یا خرید نظرات آنها را جویا شوید.

چرا یک مشتری ناراضی برای کسب و کار شما مفید است ؟

شاید برای مدیریت کسب و کارها سوال باشد که چطور میتوانیم بعد از زمان مشخصی راهی میان مشتریان خود ایجاد کنیم تا نظرات آنها را بدون صرف وقت یا نیروی انسانی و مزاحمت دریافت کنیم و از نظرات آنها چه به صورت امتیاز دهی و چه تشریحی در راستای بهبود عملکرد کسب و کار خود استفاده کنیم.

در بعضی از اصناف نظر مشتری درست بعد از دریافت سرویس یا محصول مهم میباشد و در بعضی اصناف مثل گردشگری دریافت نظرات ترجیها بعد از چند روز مورد نیاز میباشد. از این بابت سیستم ما به صورتی طراحی شده است تا بتوانید تایمری تنظیم کنید ( از یک دقیقه تا یک هفته ) تا مشتری بعد از پیوستن به باشگاه مشتریان شما ، پیامک نظر سنجی را بصورت کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به اپراتور دریافت کند.

به این صورت شما میتوانید نظرات مشتریان را هم بصورت تفکیک شده و هم بصورت میانگین بصورت امتیازدهی در پنل اختصاصی تان مشاهده کنید و همچنین میتوانید نظرات تشریحی مشتریان را نیز در قسمت باشگاه مشتریان پنل ملاحضه فرمایید.

همچنین امکان فیلتر کردن بر اساس امتیاز مشتریان وجود دارد تا در صورتی که لازم دانستید امتیازهای پایین را فیلتر کنید و با آنها جهت بهبود عملکرد تماس حاصل فرمایید.

سیستم نظرسنجی به صورتی طراحی شده است که شما میتوانید نسبت به نیاز و صنف خود آن را بصورتی تنظیم کنید که هر مشتری فقط یکبار در نظرسنجی شرکت کند و یا بتواند بدون محدودیت هر بار پس از مراجعه در نظرسنجی شرکت کند.

در پایین نوع پیامک دریافتی مشتری جهت شرکت در نظرسنجی و نوع فرم نظرسنجی را مشاهده میکنید.

نمونه پیامک نظر سنجی ارسال شده ( متن پیامک نظر سنجی توسط کاربر قابل ویرایش میباشد )
نمونه فرم نظر سنجی دریافت شده توسط مشترک با امکان نظرسنجی امتیازی و تشریحی

چت واتس آپ
واتس آپ
سلام، چطور میتوانم کمکتون کنم ؟